شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) اعضای کمیته‌های مختلف خود را معرفی کرد که پنج ایرانی نیز در بین آنان قرار دارند.

AVC Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کنفدراسیون والیبال قاره آسیا اعضای کمیته‌های مختلف این کنفدراسیون را معرفی کرد.

بر اساس اعلام کنفدراسیون والیبال آسیا، محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون، غفار درخشنده رئیس سازمان لیگ، عبدالعظیم عزیزخانی رئیس سازمان ساحلی، رامین طباطبایی و مریم حسابی به عضویت کمیته‌های مختلف کنفدراسیون والیبال آسیا درآمدند.

غفار درخشنده، رئیس سازمان لیگ و مسئول رویدادهای بین‌المللی فدراسیون والیبال ایران به همراه نمایندگانی از ديگر كشورهاي آسيايي اعضای این کمیته مسابقات را تشکیل می‌دهند. این درحالی است که درخشنده 12 سال سابقه عضویت در این کمیته را دارد.

در کمیته ساحلی عبدالعظیم عزیزخانی، رئیس سازمان ساحلی فدراسیون ایران به همراه نمایندگانی از نه كشور به عنوان اعضای این کمیته شناخته شدند.

محمود افشاردوست، دبیرکل فدراسیون والیبال به عنوان يكي از اعضای کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا انتخاب شد.

مریم حسابی، پرس آفیسر فدراسیون والیبال ایران در FIVB و AVC به همراه نمایندگانی از پنج كشور به عنوان اعضای کمیته رسانه کنفدراسیون والیبال آسیا انتخاب شدند.

در کمیته پزشکی کنفدراسیون والیبال آسیا نیز رامین احمدی طباطبایی به همراه نمایندگانی از چهار كشور، پنج عضو این کمیته را تشکیل می‌دهند.

 

کد خبر 326446

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha